czwartek, 12 lutego 2015

Tematycznie...

Heja! :)

Dzisiaj luźny temat, a mianowicie wszechobecne Walentynki.
.....................
To tak na dobry początek zasypię Was paroma informacjami o tym święcie.

Walentynki jest to coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, zwanego patronem zakochanych. Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne. Dzień ten stał się też okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami. Pomimo katolickiego patrona tego święta, czasem wiązane jest ono ze zbieżnym terminowo zwyczajem pochodzącym z Cesarstwa Rzymskiego, polegającym głównie na poszukiwaniu wybranki serca, np. przez losowanie jej imienia ze specjalnej urny.
(Tak, poszłam troszkę "na leniwca" i skopiowałam ten fragment z Wikipedii, ale chyba mi wybaczycie ;) )
....................
Moim zdaniem Dzień Świętego Walentego to całkiem przyjemne święto, o ile nie spędzasz go oglądając powtórki swoich ulubionych seriali z pudełkiem lodów na kolanach :')

Czasem miło jest chociaż połudzić się, że ta koleżanka/kolega z klasy, czy szkoły choć przez chwilę o Tobie pomyślał/a i kupił/a Ci Walentynkę :)) 

I może ktoś nazwie mnie hipokrytką, (bo bądź co bądź jest to dzień zakochanych) ale mnie osobiście denerwują pary, które na siłę chcą pokazać komuś swoje uczucie, albo nie wiem zaimponować (?) poprzez "mizianie" się np. na środku korytarza, czy centralnie w drzwiach... No wybaczcie nie wszyscy muszą chcieć to oglądać ;) Przy czym nie mam nic przeciwko żeby się przytulali, itp. ale w odosobnionym miejscu, a nie na oczach wszystkich. 

A jakie Wy macie zdanie na temat Walentynek? :)

 /P



1 komentarze:

  1. No cóż, do walentynek nic nie mam
    ale sama ich nie obchodzę (nie mam z kim xD).
    Taaa... Wkurzające są takie osoby
    co się obściskują wszędzie gdzie popadnie.
    Zapraszam do mnie- są trzy nowe posty TOP 5
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates