środa, 18 lutego 2015

Anna we Krwi- recenzja

Cześć! :)

Notka pojawia się dopiero dziś z tego względu, że ten tydzień był dla mnie dość pracowity i nie miałam nawet czasu się porządnie wyspać...
A oto kolejna recenzja, na dodatek odnosząca się do jednej z moich ulubionych książek, więc mam nadzieję, że uda mi się zachęcić Was do jej przeczytania. :)
............................
Zacznę może od tego, że autorką książki jest Kendare Blake, a tytuł  to "Anna we krwi".
Od razu powiem, że jest to opowieść fantastyczna i coś na wzór thriller'u.
Książka ta dołączyła do mojej "kolekcji" właściwie przypadkiem, ponieważ już tak mam, że gdy wchodzę do księgarni- zawsze z czymś wychodzę :))
Zaciekawiła mnie przede wszystkim okładka, którą będziecie mieli pod postem.
Dobra czas przejść do samej książki...
...........................
Głównym bohaterem jest Cas Lowood, który posiada niezwykły dar zabijania umarłych.
Odziedziczył go po ojcu, który parę lat wcześniej został zamordowany w dość brutalny sposób, przez ducha, który sam miał być jego celem... Niezwykłości w tej rodzinie dopełniają matka- wiedźma i kot wyczuwający byty paranormalne. Wszytko toczy się w tym samym tempie- jest duch którego trzeba "uśmiercić", ale wszystko zmienia się z chwilą przyjazdu do Thunder Bay. Znajduje się tu dusza Anny Korlov- bezdusznej istoty, która bez mrugnięcia okiem rozszarpie każdego, kto zbliży się do jej rodzinnego domu...
Ten dom jest żywy, to on skrywa mroczne tajemnice sprzed lat...
..........................
Dla mnie jest to jedna z lepszych i ciekawszych książek jakie dotychczas czytałam. Moim zdaniem idealnie sprawdzi się dla osób, które lubią poczytać historię "z lekkim dreszczykiem", w której mimo wszystko nie zabraknie uczuć, humoru, przyjaźni, oddania i wiele, wiele więcej... Przy okazji jest pisana "lekkim" językiem, na dodatek urozmaiconym różnymi zwrotami przenośnymi i nie tylko. ;)
Np. moim ulubionym tekstem w ten książce jest: "Ty ch*ju! Zjadłeś mi kota!" haha zawsze się śmieję jak to czytam :')
W każdym bądź razie książka naprawdę godna polecenia :))

Tutaj jeszcze wspomniana na początku okładka:




Jeszcze na sam koniec powiem, że powstała już druga część "Anny" o tytule "Girl of Nightmares", jednak już trzeci rok czekam na polską wersję językową, a najprawdopodobniej nie pojawi się ona... Jednak mam szczęście i już w ten weekend dostanę tę wyczekiwaną opowieść z tym, że w wersji angielskiej. Jak tylko ją przeczytam, na pewno pojawi się też opinia ;) /P


2 komentarze:

  1. Wybierasz ciekawe książki.
    Mogę ci polecić thriller ,,Schronienie" Cobena
    drugą część czyli ,,Kilka Sekund od Śmierci" a premiera
    trzeciej w czerwcu
    Zapraszam:
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dziękuję bardzo za propozycje, znając życie to po nie sięgnę ;)
    A tak przy okazji, to właśnie miałam w kolejnym poście zachęcić do propozycji :)) /P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates