środa, 22 kwietnia 2015

PEEL OFF BASE- SILCARE

Cześć i czołem!

W dzisiejszym wpisie będzie dość nietypowo po pierwsze ze względu na tematykę, a po drugie będzie to swego rodzaju haul.

Ostatnimi czasy szukałam w internecie informacji na temat substancji (wtedy jeszcze nie miałam pojęcia co to  takiego jest), która pozwalałaby mi przy malowaniu paznokci na ciemne kolory- mieć czyste skórki. Zwróciłam uwagę na preparaty pojawiające się w tipach odnośnie malowania paznokci. Jednak nikt nigdzie nie podawał, co to jest i gdzie to znaleźć...
Nareszcie po około miesiącu odnalazłam to na czym mi zależało, nie odmówiłam sobie zamówienia tego "cudeńka",  jedyny problem to było tzw. "zamawianie w ciemno", ponieważ na żadnym forum, blogu, stronie firmy, itd. nie było napisane w jaki sposób to działa, ani która firma byłaby najlepsza. Ostatecznie mój wybór padł na produkt firmy SILCARE, głównie ze względu na atrakcyjną ofertę cenową.

Cała zabawa z Peel Off'em polega na tym, że rozprowadza się go cienką warstwą wokół paznokcia- tuż przed malowaniem. Następnie po delikatnym przeschnięciu baza robi się przezroczysta i możemy przystąpić do konkretnego malowania. Po zakończeniu odklejamy preparat od skóry.

U mnie się jak najbardziej sprawdza. Odchodzi łatwo, w całości, a jego konsystencja po wyschnięciu to coś w rodzaju kleju na jaki przyczepiane są np. dodatki do gazet, lub kosmetyków :) Przy okazji bardzo przydaje się przy używaniu lakierów zarówno hybrydowych jak i brokatowych. Te ostatnie bardzo ładnie odchodzą, bez użycia zmywacza, który jak wiadomo wysusza płytkę paznokcia.
Ten produkt kupiłam za 9 zł + przesyłka, ja mam 15 ml, jednak dostępna jest też pojemność 9 ml.

Wasza paczka zostaje nadana (w zależności od tego o jakiej porze dnia składaliście zamówienie i czy był to weekend) tego samego, bądź następnego dnia. Ja osobiście miałam problem, bo nie było na stanie oliwki, którą zamawiałam razem z bazą- tak więc musiałam kontaktować się z działem obsługi. Jednak pewna Pani odpowiedziała na moje wszelkie pytania, potwierdziła zamówienie, a paczka przyszła po dwóch dniach od mojego telefonu, co było miłym zaskoczeniem :)

Tutaj jeszcze dorzucam zdjęcie:



Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie tego produktu, bądź coś jest niejasne- śmiało piszcie w komentarzach. Postaram się pomóc ;) /P

5 komentarze:

  1. Dziewczyno, życie mi ratujesz! Od długiego czasu szukałam tego .. czegoś ;) Nie przepadam za malowaniem paznokci - i może dlatego mi to nie wychodzi ;) Zawsze zamiast tylko paznokcia miałam pomalowany cały palec ... Ale teraz (mam nadzieję) się to zmieni.
    Buziaki, Lunatyczka

    P.S. Podasz linka do tego miejsca w którym kupiłaś to cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, szczerze mówiąc dziwię się, że zapomniałam dodać do posta. Już się poprawiam! :)

      http://nails.silcare.com/peel-off-base-15ml.html

      Jednak z tego co teraz sprawdzam, to aktualnie nie mają na stanie 15ml, a jedynie 9, ale myślę, że też sie nada bo jest bardzo wydajny ;) /P.

      Usuń
    2. aaaa i uważaj, bo przy tym linku pojawią Ci się dwa preparaty... oba będą nazywały się peel off, jednak ja się skłaniam bardziej ku temu białemu, jak zjedziesz trochę w dół strony to będziesz miała do wyboru dwa zdjęcia.
      Pozdrawiam /P

      Usuń
    3. aaaa i uważaj, bo przy tym linku pojawią Ci się dwa preparaty... oba będą nazywały się peel off, jednak ja się skłaniam bardziej ku temu białemu, jak zjedziesz trochę w dół strony to będziesz miała do wyboru dwa zdjęcia.
      Pozdrawiam /P

      Usuń
    4. Też jestem roztrzepana i ciągle o czymś zapominam :D Dzięki wielkie <3

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates