piątek, 20 lutego 2015

Nowe nabytki i nie tylko...

Hej, hej :)

Dzisiaj notka będzie nieco dłuższa, ale myślę, że całkiem przyjemna ;)
Postanowiłam podzielić się z Wami moimi ostatnimi "zdobyczami" i nie tylko, które mam zamiar w najbliższym czasie przeczytać i niektóre z nich także zrecenzować c:

_______________________________________________

No to zaczynamy :]

  • Stephen King - "Doktor Sen"



·        Stephen King - "Łowca Snów"



·        Kate Atkinson - "Jej wszystkie życia"


·        John Green - "Gwiazd naszych wina" ( tak, oklepane, ale dostałam od mojej kochanej babci na święta <3 )


·        Alex Kava - "Śmiertelne napięcie" (tę kupiłam już dawno i na jakiejś przecenie, ale dopiero się za nią zabiorę)



·        Jo Nesbø - "Człowiek nietoperz"


·        Jens Høvsgaard - "Siódmy dzień" (a tę mi kupiły moje jakże wspaniałe koleżanki ;)) )




·        Bartłomiej Rychter – "Złoty Wilk" 


·        Anna Kańtoch - "Tajemnica Diabelskiego Kręgu"


I na sam koniec perełka z dzisiaj, na którą po przeczytaniu pierwszej części już nie mogę się doczekać

·        Simon Beckett - "Szepty Zmarłych"


______________________________________
I to by było na tyle, jedyne co mogę teraz zrobić to poczytać jeszcze trochę i iść spać :)
___________________________________________

Aaa jeszcze jedna informacja, jeżeli przeczytaliście jakieś ciekawe książki lub może wahacie się, czy daną powieść kupić (a może nas ona zaciekawić lub już się z nią spotkałyśmy), to śmiało piszcie w komentarzach  autora, tytuł i co byście chcieli, żebyśmy z tym zrobiły, postaramy się pomóc ;) /P

2 komentarze:

  1. Wooo! Ile książek! Może skuszę się na
    kilka bo jestem jednak molem książkowym w dość sporym stopniu.
    Może ugryzę King'a hmm
    Zapraszam do mnie na długiego posta
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie czytam "Doktor Sen" King'a i mi się podoba, więc może to Cię zainteresuje? ;) /P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates