niedziela, 8 lutego 2015

Przegląd tygodnia

Cześć wszystkim! :)
Dzisiaj zgodnie ze złożoną obietnicą pojawia się post dotyczący filmu i piosenki tygodnia.
Przechodząc do rzeczy:

Film tygodnia:

Wybranym przeze mnie filmem tygodnia jest
 "The Call", czyli "Połączenie". Powstał on w 2013 roku, w reżyserii Brada Anderson'a i napisany przez Richarda D'Ovidio.
Cały film jest opowiadaniem o może niepozornej, a jednocześnie bardzo ważnej i wymagającej pracy- operatora numeru alarmowego 911.
Główna bohaterka- Jordan Turner (Halle Berry), każdego dnia spotyka się z różnorodnymi zgłoszeniami, które musi w szybkim czasie przeanalizować i przekazać odpowiednim służbom.
Jednak jeden telefon od przerażonej nastolatki całkowicie zmienia jej nastawienie, kobieta zapomina o ostrożności i obowiązujących zasadach... Jednak w tej pracy jeden błąd może skreślić życie drugiego człowieka.
Jordan cierpi emocjonalnie po zaginięciu dziewczyny, aż do następnego telefonu...
Tym razem operatorka nie chce odpuścić, ale czy zdąży zapobiec najgorszemu?
Moim zdaniem jest to bardzo dobry film, właściwie thriller. Ogólnie lubię Halle Berry, która świetnie odnalazła się w tej roli. Film sam w sobie jest ciekawy, nieco nieprzewidywalny i trzymający w napięciu (nie mylić ze straszny). Polecam na np. Sobotni leniwy wieczór ;) 
................
Może jeszcze zwiastun na zachętę? (niestety tu w angielskiej wersji językowej, jednak film dostępny jest również po polsku)


PS Jedyny punkt zaczepienia jest taki, że film raczej 12+
..................................................................

Piosenka tygodnia:

Zastanawiałam się chwilę nad piosenką i zdecydowałam, że podzielę się z Wami utworem, który ostatnio dość często leci z mojej playlisty.

Zapraszam do posłuchania:


Ed Sheeran- Thinking Out Loud



A teraz lecę pakować się do szkoły, bo dziś skończyły się nam niestety ferie :/ /P









4 komentarze:

  1. Film mnie zaciekawił, może obejrzę, piosenka też jest piękna!
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    Kinga's Blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę! Mi ferie na szczęście zaczynają się dopiero za tydzień :)

    imveronique.blogspot.com - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo jaki zwiastun! Chyba obejrzę.
    Co prawda nie przywykłam do thrillerów ale
    to się nieźle zapowiada :)
    Co do piosenki- kocham :)
    Zapraszam na nowy post:
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam... Jaki... ŁAAAŁ!
    Te pościgi te wybuchy :D
    Polecam wszystkim ten film

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates