piątek, 6 lutego 2015

Chemia Śmierci- recenzja...

Cześć wszystkim! :) 
Korzystając z okazji, że mój laptop akurat w tym momencie postanowił zadziałać, a ja mam wenę- postanowiłam, że podzielę się z Wami krótką notką odnośnie pewnej książki.
Na wstępie dodam jeszcze, że nosi ona tytuł "Chemia Śmierci" autorstwa Simona Beckett'a.
..................................
Dostałam ją od Weroniki, która już na długo przed zakupem nawijała mi o niej non-stop, jak to ją wszyscy chwalą, jaki to ona ma opis, itd. Stwierdziłam, że skoro tyle ludzi się nią jara, to coś w tym musi być. Od razu po powrocie do domu, starym zwyczajem zaczęłam czytać "tylko parę stron".
I muszę powiedzieć, że już po tych właśnie pierwszych stronach byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona.
Simon Beckett umieszcza nas w świecie, gdzie nigdy nie możemy być całkowicie pewni, komu możemy zaufać. Razem z głównym bohaterem- Davidem Hunter'em zapadamy się w specyficzny klimat pracy antropologa sądowego, a na podstawie reszty bohaterów poznajemy różne typy ludzkiej psychiki. Wraz z kolejnymi stronami pojawia się coraz więcej pytań i coraz mniej odpowiedzi, a po okolicy nadal krąży nieznany, psychopatyczny zabójca... Jednak nie dajmy się zwieść pozorom, w tym świecie nic nie jest takie jak się wydaje...
Podsumowując. "Chemia Śmierci" całkowicie i bezsprzecznie wciągnęła mnie swoją fabułą, niespodziewanymi zwrotami akcji i wiszącą w powietrzu tajemnicą, którą mogłam na swój sposób interpretować i rozwiązywać. Moim zdaniem naprawdę świetnie napisany thriller, który zadowoli osoby lubiące mały dreszczyk emocji i podekscytowania przy niebanalnej lekturze. :)
........................... 
A tutaj macie jeszcze zdjęcie okładki:

/P




1 komentarze:

  1. O! Będzie co czytać :p
    Zwykle nie mam pomysłu co poczytać, więc gram w gierki na telefonie.
    Mimo wszystko kocham czytać i pewnie przeczytam :)
    Zapraszam serdecznie:
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates