niedziela, 29 marca 2015

Przegląd tygodnia #7

Dzisiaj bez zbędnych słów wstępu, z tego względu iż aktualnie mam nawał zajęć i wszystkiego tego czego nienawidzę czyli masa zaległości, sprawdzianów, itd.
Dość o mnie- przejdźmy do rzeczy...

Filmem tygodnia jest dla mnie "Trzynasta Opowieść"

"Trzynasta opowieść" - film zreżyserowany przez Jamesa Kent'a w 2013 roku, więc stosunkowo niedawno.
Gatunek to zdecydowanie dramat, co dla mnie osobiście zdecydowanie na plus :)
Fabuła to właściwie wspomnienia Vid'y Winter (Vanessa Redgrave), która zatrudnia młodą autorkę, by spisała jej biografię. Która okazuje się nie być tak spokojna, jakby się mogło wydawać. Na jaw wychodzą mroczne, rodzinne tajemnice...

Film zaskakuje wieloma wątkami, które pozornie do siebie nie pasują. Jednak końcówka filmu wyjaśnia większość zagadnień.

Tutaj wrzucam Wam mały zwiastun (niestety znów w angielskiej wersji językowej, jednak dobra wiadomość jest taka, że film dostępny jest z lektorem :) )



Piosenka tygodnia  już od jakiegoś czasu mnie "męczy", że tak to ujmę. A z racji tego, że wpada w ucho postanowiłam, że się nią z Wami podzielę :)) Zapraszam do przesłuchania:

/P


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates