niedziela, 22 marca 2015

Przegląd tygodnia #6

Cześć! Bez zbędnego rozpisywania się zapraszam do zapoznania się z moimi rekomendacjami ;)

Film tygodnia

Nad wyborem filmu długo się nie zastanawiałam. Pomyślałam tylko sobie, jaki, by tu film wybrać, aby był lekki, pozytywny i niosący pewne przesłanie. Od razu do głowy wpadł mi film "Poradnik pozytywnego myślenia". 
Pat wraca do domu po 8-miesięcznej terapii. Jego głównym celem jest zacząć pozytywnie myśleć i wrócić do swojej żony. Wszystko się komplikuje, kiedy spotyka Tiffany. Razem z tą tajemniczą i nieco(czyt. bardzo) szaloną dziewczyną znajdują wspólny język i pojawia się między nimi pewna więź. 
Film jest zabawną formą przekazu, przepisem na szczęście. 
"Rób wszystko jak najlepiej i myśl pozytywnie, a pojawi się promyk nadziei."


Piosenka tygodnia

Jako piosenkę tygodnia wybrałam utwór, który nie nudzi mi się, pomimo, że znam go już jakiś czas. Nie każdemu ta piosenka się spodoba, ale myślę, że warto spróbować i  ją wam udostępnić :)
Phantogram-Black Out Days

 /W


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates