niedziela, 15 marca 2015

Przegląd tygodnia #5

Cześć wszystkim! (:

Wracam po dość długiej przerwie (zawody, choroba, itd., mniejsza o to) i dzisiaj kolejna dawka filmów i muzyki ;)
A więc nie przedłużając... Filmem tygodnia jest dla mnie... (tamtararaam):

Kac Vegas (wszystkie części- tu akurat 2)

 

Wiem, że ten film znacznie odbiega od wcześniej przeze mnie udostępnianych, ale prawda jest taka, że całkiem lubię oglądać komedie. A ta bawi mnie za każdym razem.
Dla osób, które nie kojarzą: w dużym skrócie ten film jest o grupie mężczyzn, która po raz kolejny ma opijać wieczór kawalerski jednego z nich, kiedy budzą się następnego dnia okazuje się, że wszystko poszło nie tak jak powinno, a oni nic z tego nie pamiętają i próbują odzyskać wspomnienia z poprzedniej nocy. Przy czym los nie oszczędza ich od różnych zabawnych sytuacji.
Film jak najbardziej polecam na poprawę humoru ;)
PS wyłącznie dla nieco starszych widzów :)

Piosenką tygodnia jest dla mnie "Pójdę wszędzie z Tobą".
Autorką jest Mika Urbaniak. Sam utwór może i troszkę  kiczowaty, ale mimo to postanowiłam się nim z Wami podzielić. Słowa może nie ujmują, ale za to melodia wpada w ucho (:
Życzę miłego słuchania :3

/P

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates