niedziela, 1 marca 2015

Przegląd tygodnia #3

Cześć cześć :)

Przyszła pora na kolejny już niedzielny post ;)
Nie przedłużając...
Wybranym przeze mnie filmem tygodnia jest bezkonkurencyjnie "American Sniper" w reżyserii Clint'a Eastwood'a. Jest to film z gatunku dramatu wojennego, a zarazem biograficzny. Mimo, że raczej nie gustuje w takich filmach ten spodobał mi się bardzo. Cała historia opowiada bardzo trudną historię życiową najlepszego snajpera, jaki kiedykolwiek znalazł się w służbie amerykańskiej armii- Chris'a Kyle'a oraz jego kolegów. Film wzrusza, trzyma w napięciu i pokazuje, jak bardzo oddziaływuje na ludzką psychikę wojna.
Moim zdaniem nie jest to jakaś kolejna, bzdurna i nie wnosząca kompletnie nic historyjka... Wydaje mi się, że ta opowieść oparta w całości na faktach jakoś otwiera nam oczy, tak przynajmniej było ze mną. Są momenty, gdzie w napięciu i zatrzymanym oddechem oczekujesz dalszego rozwoju wydarzeń, a za chwilę nie wiedzieć czemu łzy same cisną Ci się do oczu...
Produkcja bez cienia wątpliwości godna polecenia.
Film jakoś niedawno wszedł do polskich kin, ja oglądałam go jeszcze przed premierą i z napisami.
Wiem, że jest obecnie dostępna wersja z lektorem, ale szczerze mówiąc nie jest to zbyt dobra jakość, a barwa głosu tegoż lektora odpowiada kawałom "o Jasiu" z YouTube... Tak więc chyba lepiej wybrać napisy ;)
Niestety znowu film raczej dla widzów w wieku 12+
 Tutaj mały zwiastun:



.........................................................................
Teraz pora na piosenkę.
W tym tygodniu mój wybór padł na utwór Hozier'a - Take Me To Church
(Utwór raczej znany, a mimo wszystko męczę go od ponad 3 miesięcy)

/P

1 komentarze:

  1. Ha znam piosenkę (taa nie ja jedna) xD
    filmu nie znam, może obejrzę, ale
    chyba nie. Kręci mnie troszkę inny typ filmu :)
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates