poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Przegląd tygodnia #9

Przepraszam Was bardzo za to jednodniowe opóźnienie z postem, nie mam czasu się rozpisywać. Dzieje się tak z tego względu iż niestety zbliża się egzamin, a w związku z tym nauczyciele zawalają nas wszystkimi możliwymi kartkówkami i sprawdzianami, i to w jak najkrótszym czasie... A potem jak miło wysłuchiwać tego narzekania, że mają "przez nas" tyle sprawdzania <3
No ale co poradzisz...

Do rzeczy:

Dzisiaj filmem tygodnia okazuje się coś tak prostego jak "Edward Nożycoręki" Tim'a Burtona.
Myślę, że wybaczycie mi to, że go tu nie opiszę?
Powiem tylko, że cała historia to nie jest kolejna "bajeczka", która nie wniesie kompletnie nic, przy tym filmie aż łza się w oku kręci, a całość ma bezpretensjonalnie ponadczasowy przekaz.
Tą historię polecam wszystkim niezależnie od wieku! :)



Piosenka tygodnia:

Ten utwór poznałam jakoś w tym tygodniu za sprawą mojego kolegi i przyznam, że naprawdę trafił w moje "gusta". I taaak, znowu wiem doskonale o tym, że nie wszystkim musi się on podobać. Myślę jednak, że jest on dość neutralny, bo zamyka się w gatunku rock'owym a jednocześnie nie jest jakiś "ostry", że się tak wyrażę.
Zapraszam do posłuchania (:

PVRIS- My House

/P

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates