niedziela, 5 kwietnia 2015

Przegląd tygodnia #8

Hej hej!
Dzisiaj mimo Wielkanocy pojawia się standardowo post dotyczący "ulubieńców tygodnia", że tak to nazwę.
Nie przedłużając, bo bądź co bądź siedzę u rodziny  i zajmuję dzieciom kompa x3
Przejdźmy więc do rzeczy:

W tym tygodniu wybrałam dla Was film może mało świąteczny... ba! nie ma nic wspólnego ze świętami, co nie zmienia faktu, że po Zielonej Mili jest moim ulubionym. Mam tu na myśli opowieść (wybaczcie, ale brakowało mi już synonimów słowa "film"...), która nosi tytuł- "Prawo Zemsty". Sam film pochodzi z 2009 roku, więc do najnowszych nie należy, jednak naprawdę jest o niebo lepszy niż nie jedna obecna "gwiazdka".
Oglądałam go już parę razy i mimo wszystko za każdym razem na nowo mi się podoba.
Nie ukrywam, że jest to produkcja dość brutalna, aczkolwiek nie do przesady.

Cała akcja rozpoczyna się w momencie napadu na dom głównego bohatera- Clyde'a Sheltona (Gerard Butler), podczas którego giną jego żona i córka. Mężczyzna poprzysięga sobie zemstę, przy czym w genialny sposób rozpętuje swego rodzaju "wojnę" przeciwko zarówno przestępcom, jak i wymiarowi sprawiedliwości, który miał związek z tą sprawą.
Według mojej opinii główny bohater to geniusz! Każdy szczegół dopięty na ostatni guzik, wszystko "w punkt". 
Podsumowując. Film trzyma poziom, wciąga swoją akcją i zdecydowanie jest godny polecenia. Jednak znowu z dopiskiem 12+ 
Życzę więc miłego oglądania, a tutaj na zachętę krótki zwiastun:


+ Jeszcze dodam piosenkę.
Wstawiając ten utwór zdaję sobie sprawę, że nie każdemu przypadnie on do gustu, jednak myślą założenia tego bloga było między innymi pokazanie Wam siebie.
Zarówno ja, jak i Weronika słuchamy "cięższej muzyki", ale spokojnie to co mam zamiar udostępnić jest naprawdę przyjemne dla ucha. Pozostaje mi więc życzyć przyjemnego słuchania ;)
Piosenka nosi nazwę "Kick me"- zespołu Sleeping with Sirens


PS Jak tam wrażenia po tegorocznych świętach? ;)
(Czekam na Wasze komentarze) :) /P

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates