środa, 13 stycznia 2016

Tanie książki!

Witajcie, dzisiaj post, który nie dotyczy czytania książek, a kupowania ich! I nie, nie będzie tu instrukcji jak wejść do sklepu, wybrać książkę i ją zakupić :) Chciałabym wam dzisiaj polecić kilka miejsc, w których można nabyć książki naprawdę bardzo tanio!

Zacznijmy może od mojej ulubionej strony, z której korzystam najczęściej i jestem nią zachwycona, a jest nią: taniaksiążka.pl
Na tej stronie zakupiłam większość moich książek, ponieważ ciężko się oprzeć tym cenom i ma ona bardzo duży wybór. Każda książka jest tańsza CO NAJMNIEJ o kilka złotych. Jest tam nawet zakładka "książki do 9 zł" i "tanie książki", więc warto je przeglądnąć :)

Kolejną stroną jest aros.pl na której również zdarzyło mi się zakupić kilka książek.

Inne strony:
oczytani.pl
czytam.pl
nieprzeczytane.pl
ksiazkiniegryza.pl
swiatksiazki.pl

Warto również szukać tanich książek na stronach konkretnych wydawnictw np. znak.com.pl. Osobiście kupiłam na tej stronie książki nawet 20 zł tańsze niż cena na okładce!

Następną, wydawać by się mogło oczywistą stroną jest allegro.pl!

Jeśli jednak wolicie mieć wszystko w jednym miejscu to polecam wam stronę lubimyczytać.pl. Co prawda nie jest to księgarnia internetowa, ale jeśli mamy jakąś konkretną książkę do kupienia to tam można zobaczyć gdzie najtaniej można ją dostać.

To by było na tyle w tym krótkim poście :) Piszcie czy macie jeszcze jakieś inne sprawdzone strony! Mam nadzieje, że przestaniecie już przepłacać za książki jak Paulina, która kupiła książkę za 46zł, a mogła ją mieć już za 7zł! Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Świetnie, że stworzyłaś taki post. Osobiście nie miałam zielonego pojęcia i istnieniu takich księgarni, a bardzo chętnie je przejrzę! :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Również często korzystam z Taniej książki, jestem z Białegostoku więc tym bardziej jest mi to opłacalne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
 

The Circus of Dreams Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates